Get your own Digital Clock

thnz...

ha thnz akk alyanie....sye bukan tlong akk byak pun,sikit je,akk yg buat semue haahaha.......
tapi terahu sye .........thnz....

Reactions: 

TERBAIK......

huhuhuhu....cepat sguh mase berlalu,dah hampir 2 bulan cg hasinah tglakan kmi...
dah lme x dengar suara cg yg merdu 2..huhu,semue miss kat cg hasinah,........
sedih gak la,tpi x leh nak buat ape...
aq harap cg hasinah bce blog ni 
walau pun cg hasinah suke,marah2,jerit2..tapi 2 semue syg huhuhu....
jgn mrah ye cgu....aq harap cg hasinah balik sini walaupun sekejap sje
haha,aq teringat lagi mcm mne cg hasinah megajar kmi sejarah...best gile....
but now x best dah sebb yg aja sye,cgu bru yg kurang thu ape2.....
sedih2.....ramai miss cg hasinah....... sye pun miss cg..............
Ramai cakap cg hasinah megajar best..... yg pun skong.....
ape lah nsib kami tempe cg hasinah...... we all love cg hasinah....

Reactions: 

tolong lah kurang kan keje

wahai cg2,tolg la kurang kan kje skolah kmi,kami x mpu nak buat byak2,kerana,kmi ade keje skolah sbjk lain.so kami tak thu la bleh siapakan kesumue atau tidak hu......
mukin 2 la sbb nye pelajar2 x siap keje skolah huhuhu
ayat bayang..... di atas.....

Reactions: 

ada nota disebalik putih

adil2,x abis2 puji aq hahahaha dah2 la hu,nty bge lak aq ni huhu.
ha bring2..
ha aq harap lepas cuti raya cina ni dapat stay ptang dgn kwan aq norman.
emmm....
aq marah tol la pengawas yang suke mgadu ni,but die x thu yang die pun x jlan kan tugas adoi........... 
sabar je lah,nak gak aq berucap pjang2 kat perjumpaan pgawas......
ha dapat x bce yang selang besar ni.....

Reactions: 

EARTH HOUR

1:58 PG Posted by Ammar 0 comments
tajuk untuk choral speaking..hu harap2 aq boleh igat and exslen huhuhuuhu......

Reactions: