Get your own Digital Clock

Closing of year 2011

hey.. wokey tahun 2011 dah nak pergi say good bye,saya akan merindui tahun 2011,2011 dah bnyak melukiskan dan menukirkan 1001 kenangan bagi saye,thun 2011 lahh tahun yang pling ramai kawan
saya kenal,mcm thun ni lahh sye kenal dengan Amalina,Khairi,Danial,Yassin,Syafin,Ali,yan,syaz,azri,arezi ,Aniza,Rohana,Mas,Ain,Husna,John,Muiz,Emma,Dinz,Mely,Ain Nadya,Zul Amri,Azreel,budak2 kelas 4TG,Afiq asyraf,Syafiq,and kwan2 form 3 sye...,malah di facebook juga ada like,Syafiq ammar,Sarah rosli,Mimie yuzi,Irene,Atiqah,Nadia,jannah,mirza and maybe ramai lagi..hahaha okey,oh tak lupe gak hang out dgn bff saye like,syukri,fir saufi,Aida,and Syaza my close friend......Mmg bnyak ramai kalau nak di sbut,but x igt laa srry korg yg trase tuh k,....oh part yg paling saye suke dalam thun 2011,mcam celebration birthday saye,fuh mmg best,thanks laa kat alif,emma,zul,husna,muiz,norman dan lain2,haha x igt lee,but mmg happeing gile laa..and time lepak dngan syaza pun best gak.. :) thanks bro,ohh tak lupe gak time buka puase dgn kwan2 bff aku kat pizza aeon bukit tggi,dgn emma,faisal,dinz,mely,zul amri,amin,emm mmg sweet time tuh,....mse dkat nak raye lak,hangout dgn firdaus,faiz,ain nadia gi beli baju raye kat aeon mmg best,tapi penat skit laa sbb nak cari baju yang betol2, smart hehe sian si firdaus dgn faiz,terpakse ikut jee aku hehe srry krg :) hehe,but kalau nak di ikutkan mmg bnyak memory yg best thun ni but x boleh nak cite,so aku upload pic jelaa,nty krg tgk k ...fuh mmg aku rase tak nak tinggal kan tahun yg indah ini bgi aku..emm tak pe lahh hope,2012 lebih baik,emm sdih lak aku..emm okey laa maybe thun2 akan dtg lebih baik,okey thanks 2011 sya akan merindui awak smpi bile2,(tahun yg pjang bgi ku)
      
                          ha time ni kai camp pgwas(fikri and me)
                       cgu yg bertugas di camp pgwas :)
                          ni group aku..ketua die syafin
                       time nih tgh sronok2 haha mmg best (camp)
                     time nih dlm dwan,walau pun dah skit lutut but stay jelaa (camp)
                ha ni pelantikan pgwas2 sekolah,yg dpan2 nih,exco pgwas (skolah)
                     ni list time di camp,ambik gmbar luu.. :) kngan
                   time ni go green ..hahaha time ni gak birthday aku 24.4
                        ha time mi hari guru x silap aku haha,so sweet u all
                      hang out di aeon ...dgn kwan2 aku (BFF)
                       sat sukyee yg trakhir di klang...:) dia kwan yg baik 
                         memory yg mmg sweet....haha aku suke nih
                      nih time grduasi...hhaha 1,2,3 snap!!
                      ni lah time open puase yg aku cite,mmg best time nih aku x 
                       ni plak time hari guru rsenye...
                         hehehe dgn BFF aku
                          para graduasi skolah SMK DATO HAMZAH 2011
                              syaza my close friend,love u broo....
                         huhuhu time nih dah cuti so hang laa gi wet world
                      mkn bersama cgu nadia hehehe,smbil lepak
                     jamuan pgwas 2011,hehe mmg happenig
                    ni lak kwan aku dri form 6 (ppuan je)
                                    ha time nih prtis nak buat prsembahan,pastu x jdi nak buat hahaha
                                               hahaha aku x pasti spe nih,amirul kot
                   hazmeer and faisal.... haha lepak laa dulu ekk
              haha yg do menari tuh,luncai(faiz)...hehe sgl kann hehe
              time ni bru abis grduasi 2011

maybe ade pic lgi tgu jee..huhuhu (Y),bile aku tgk blik pic2 nih,mmg rse rindu

0 Response to "Closing of year 2011"

Catat Ulasan